»Bolj ko pacient sprašuje in si pomaga z nasveti, ima odprto komunikacijo s svojim zdravnikom, dokler mu uspe ohraniti spoštljivo komunikacijo s svojim zdravnikom, bolj je varen.«
»Imamo zagotovljeno telefonsko triažo pacientov, odprte imamo skupne elektronske naslove, na katere so preusmerjeni vsi maili, na katere so se pacienti naročali svojim zdravnikom, k tistim, ki so trenutno odsotni.«
»Vsakodnevno izboljšujemo komunikacijo na vseh področjih ter delamo vse v svoji moči, da pacientom zagotovimo čim bolj kakovostno zdravljenje.«
»Zdravniki bodo morali sprejeti vse paciente.«
»Dejanja zdravnika niso bila vzrok smrti pacientov.«
»Delo je takšno, kakršnega si ustvariš. Če s pacientom zgradiš odnos in te on sprejme kot svojega zdravnika, ni tako naporno.«
»Pacienti svoje izbrane družinske zdravnike potrebujejo.«
»Elektronska sporočila, klic na klic na klic ... Kaj dosti uspešen nisem bil. Sam bi rekel, da 99 odstotkov odgovorov je bilo takih, da do nadaljnjega ne sprejemajo več pacientov.«
»Vendar vemo, da je veliko ljudi brez osebnega zdravnika. Dodatno zaostrovanje dela s pacienti se mi zdi, da je v tem trenutku nekorektno do pacientov.«
»Zdravnik nikoli ne izkorišča pacienta za osebne koristi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju